Ako ne znate što je to ATS, obavezno pročitajte o njemu prije slanja u molbe i CV-a za vaš sljedeći posao. ATS-i su uglavnom dizajnirani za čitanje kroz životopise, filtriranje kroz ključne riječi i ključna upozorenja da bi se moglo statistički odrediti hoće li te pustiti preko na sljedeću fazu.
70% radnih mjesta su popunjena putem ATS-a. Neki ATS softveri su dizajnirani za čitanje i kroz popratno pismo, dok drugi nisu. Ali trebali bi biti u potpunosti spremni na takvu selekciju.
Dobra vijest je da jednostavno slijedeći upute koje smo napisali u članku o pisanju molbi, Vaše pismo bi trebalo već biti u dobro napisano.
Ako ste odgovorili direktno na opis radnog mjesta, a obuhvatilo je fraze i riječi iz oglasa u vašem motivacijskom pismu, već imate visoku vjerojatnost u odgovaranju statistički važnih ključnih riječi i fraza.
Molba za posao, motivacijsko pismo ili zamolba za posao trebala bi se sastojati od 4 dijela:
Kontakt informacije - U molbi - zamolbi za posao moraju postojati Vaši kontakt podaci i podaci osobe kojoj šaljete molbu ili motivacijsko pismo
Uvod - U prvom dijelu svog pisma, napišite poslodavcu poziciju za koju se prijavljujete te kako ste došli do oglasa. U ostatak ovog stavka trebali bi ukratko prikazati osnovne informacije o sebi, uključujući: stupanj, područje studiranja / stručnosti, te svojim ciljevima u karijeri, u smislu kako se to uklapa sa ciljevima tvrtke.
Prodajte sebe - Drugi dio treba odgovoriti izravno na opis posla koje je napisao poslodavac. Opisati kako se vaša dosadašnja iskustva na poslu, vještine i sposobnosti omogućiti da zadovoljite potrebe tvrtke. Da bi se to olakšalo, možete (i trebali bi) doslovno opisati sa riječima i frazama iz opisa radnog mjesta.
Napravite i korak više, učinite neka istraživanja o tvrtki i pokušajte saznati što oni rade - i zašto - s obzirom na trenutno stanje njihove industrije. U trećem stavku, objasniti kako se vi možete uklopiti u tu shemu, i pomoći gurnuti tvrtku naprijed i postići ciljeve za koje sumnjaju da mogu ostvariti.
Zaključak - Konačni odlomak se naziva "poziv na akciju". Obavijestite ih da bih željeli da se obavi razgovor sa vama. Recite im da ćete ih kontaktirati u roku od tjedan dana ako ne dobijete odgovor od njih. Zahvalite se na utrošenom vremenu za čitanje vaše molbe ili motivacijskog pisma. Stavite popis dokumenata koje prilažete.
Imate linkedin profil ... popunili ste par polja na linkedin profilu i to je to Imate Linkedin profil ... Novi kontakti, ponude za posao trebale bi početi dolaziti u velikom broju ... ali to se ne dešava. Možda Linkedin nije tako savršen alat - socijalna mreža kako ste zamišljali, ili je možda greška negdje drugdje ... Ovo je mjesto gdje ćete čuti istinu. Iako su mnogi bili pripadnici Linkedin platforme godinama, večina korisnika je priznala da nisu bili u interakciji s LinkedIn-om na način koji osigurava prave rezultate. Ako ste čitajući pomislili da to zvuči poznato, zatražite pomoć profesionalaca i pokrenite svoju karijeru.
Da, greška je negdje drugdje - u načinu kako ste kreirali profil, kako ga održavate i koliko ste aktivni.
Izjava o osobnom profilu je bitan dio vašeg životopisa i to je kratka izjava koja ocrtava vaše osobne karakteristike. To govori čitatelju kakva ste osoba, koje atribute i osobine posjedujete i i kakvo iskustvo imate.
Odvažite se, budite sigurni i govorite o sebi u pozitivnom smislu.
Vaš osobni profil nije mjesto gdje trebate biti skromni; to je vaša prilika da se izdvojite i kažete potencijalnom poslodavca točno tko ste 'stvarno' su i što možete učiniti za njih.
Ali molim vas, nemojte napraviti grešku i preuveličavati te dati dojam potencijalnom poslodavcu da da ste ili arogantni ili jednostavno da ste toliko dobri da bi bilo istinito!
Odlična izjava o osobnom profilu mora biti:
Relevantan
Kratak i jasan!
Sadržavati samo pozitivne informacije
Osobna izjava profil: položaj na životopis
Na temelju iskustva i nedavnom istraživanju, nema veze gdje se ova izjava nalazi sve dok je smještena negdje u životopisu na logičan način.
U idealnom slučaju, to bi trebao biti smješteno odmah ispod vaših osobnih podataka