Aplikacije za praćenje prijava životopisa - CV (curriculum-vitae)
Sve aplikacije za praćenje / analiziranje prijava rade na sličan način. Koriste 'parser' za čitanje informacija iz vašeg CV-a.
Parser će analizirati podatke iz CV-a prema riječima koje mu je zadao poslodavac. U većini slučajeva , ključne riječi izvuči će iz opisa radnog mjesta .
Nažalost, mi ne znamo ključne riječi ili parametre, koji su zadani. To znači, da vaša prijava - životopis mora koristiti točnu terminologiju , ili riskirate da parser neće prosljediti vaš životopis .
Da , dobro ste pročitali. Samo zato što ste poslali svoj životopis i dobili obavijest da je prihvaćen, to ne znači da će doći do osobe odgovorne za zapošljavanje ili HR (human resource).
Nažalost, nekvalificirani kandidati koji su se javili na oglas za posao aplikacija u startu odbacuje.
Važno je da prilagodite svoj životopis svakom opisu radnog mjesta.
Vaš životopis je dobio bodove za relevantnost . Relevantnost se temelji na korelaciji vašeg životopisa i ključnih riječi u opisu radnog mjesta.
Podnošenje prijave za posao online
Razmislite o ključnim riječima. Računalni programi pregledavaju CV po ključnim riječima. Pročitajte oglas, opis posla i bilo koje druge materijale , tako da možete koristiti tvrtkine riječi kao vaše ključne riječi. Vjerojatno vam je potrebno 25 do 30 riječi u životopisu.
Pozicionirajte se. Ako ćete objaviti svoj životopis online, nađite one prave. Ako ste srednji management, tražiti mjesta koja zadovoljavaju vaš nivo ili područje stručnosti.
Profilirajte se. Vaša izjava je važna u životopisu, ali je izuzetno važna i u vašim web stranicama te društvenim mrežama. Možete proširiti svoju izjavu na internetskim stranica, ali budite sigurni da je popunite s Google optimiziranim riječima.
Životopis je marketinški alat. Koristite ga na taj način. To je papir koji pokazuje ono što ste postigli i koji će vas odvesti na sljedeći korak u vašoj karijeri.
Nemojte lagati. Naslovi, datumi, obrazovanje - sve je veoma lako provjeriti.
Računala su često prvi čitatelji životopisa. Oni će skenirati ključne riječi. Važno je da koristite ključne riječi iz oglasa ili opisa posla u svom životopisu. Inače, može se desiti da ga stvarna osoba nikad ne vidi.
Reference na upit. To je tako. Ne gubite prostor u vašem životopisu s time.
Vaš životopis je vaš. To predstavlja vas, i kako prodajete sebe.
Ne možete zadovoljiti sve ljude cijelo vrijeme.