Trendovi kod pisanja životopisa - CV-a mijenjaju se tijekom vremena, podložni su promjenama i dosta su vezani uz trenutni način života i komunikacijskih sredstava. Mislimo tu na internet, e-mail komunikaciju, društvene mreže i brzinu te dostupnost informacija - na globalnoj i lokalnoj razini.
Puno se promijenilo tijekom stotina godina koje su prošle od kada je Leonardo da Vinci stvorio prvi službeni životopis 1482. Izvorno se koristio kao pismo predstavljanja, a sada je to jedan od najvažnijih dijelova u procesu zapošljavanja.
Prvi životopis - CV - Resumes
1482 - Leonardo da Vinci piše prvi profesionalni životopis
1500 - Putujući lord u Engleskoj nudi ručno pisanje pisma predstavljanja i naziva ga resume - životopis
Životopis - CV - Resumes postaje institucija
1930 - životopisi su samo formalnosti . Većina ih je napisana na komadićima papira tijekom ručka s poslodavcima
1940 - životopisi su kao i Facebook profili. Oni uključuju težinu, dob, visinu , bračni status i religiju
1950 - životopisi nisu više samo formalnosti, oni se sada očekuju
1960 - u životopise su se počeli uključivati vanjski interesi, poput bavljenja sportovima i članstvom u klubovima
Digitalno doba - Životopis - CV - Resumes
1970 - Digitalno uređivanje teksta word procesorima davalo je životopisu profesionalniji izgled
1980 - Prvi VHS portfelji su zabilježena i korišteni . Knjige o životopisima i karijeri postaju popularni
1985 - počinje Online provjera kandidata
1986 - Microsoft izdaje RTF univerzalni doc
1987 - slanje životopisa telefaksom - novi , svježi način za slanje Cv-a
Vrijeme Interneta - Životopis - CV - Resumes
1994 - The Internet and World Wide Web izlaze u javnost Monster.com je online, a CareerBuilder je osnovan
1995 - Slanje životopisa mailom je nov, trendovski način
2000 - Dot Com boom je na vrhuncu
2002 - Interaktivni životopisi se kreiraju
2003 - LinkedIn počinje sa radom
2005 - Optimal Resume kreira online životopis
2006 - Video životopisi se kreiraju
2007 - Video životopisi se stavljaju na YouTube
Sadašnjost životopisa - CV - Resumes
2008 - Životopis - Ciljevi su out , sažeci i stavovi su in. Društveni mediji ulaze u širu sliku , LinkedIn dominira zapošljavanjem i umrežavanjem. Osobni branding putem SEO i ključnih riječi postaje nešto o čemu se vodi briga, gotovo svi poslodavci pretražuju internet u potrazi za potencijalnim zaposlenicima
Danas - Životopisi sadrže linkove na društvene nmedije. CV-i su sada kraći, ali s više slika i multimedije . Digitalni životopisi i umetanje infografike postaju trend kreiranja životopisa